zaterdag 5 november 2011

De leukste winkelbordjes top-13

Het is een top-13, omdat alle leukste bordjes toch een beetje tragisch zijn.

1:














Omdat ik me zo goed kan voorstellen dat de snackbareigenaren in 2002 dachten dat het helemaal de shitbom was om zich 2002 te noemen en nu al bijna 10 jaar wachten op een 2002-revival.

2:





















Lief dat een heel klein tapijthandeltje dat gevestigd is in een omgebouwde huiskamer toch zo'n naam kiest.

3:




4:
Ik kan toch onmogelijk de enige zijn die hier iets heel vies leest?

5:



Ik ga in ieder geval nooit mijn kinderen hierheen sturen.

6:





















Veel leuker dan al die hipster-kappers die naast knippen ook Coffee to Go, neon-kleurige fashion accessoires en jaren 70'salon-tafels verkopen.

7:





















Ze zijn 6 uur open per dag, maar houden liever geheim welke zes uren. Of dat wisselt elke dag. Of ze zijn nog maar zes uur open en gaan dan voor eeuwig dicht. Of ze zijn in totaal pas 6 uur open geweest en zijn trots op hun nog prille maagdelijkheid. Het kan zoveel prachtige dingen betekenen.

8:

Mooi omdat zo onduidelijk is waar deze stomerij van zou moeten winnen. De absolute winnaar tegen elke tomatensausvlek op een witte bouse? Of de absolute winnaar omdat de andere stomerijen geen schijn van kans meer maken nu Winnaar Stomerij in town is? En dan hebben ze voor een winnaar ook zo'n ontroerend vervallen winkeltje.

9:
Durft iemand ooit een brood te kopen in een bakker met zo'n naam?

10:

Dit is dus echt een pure makelaar, niet dat ze stiekem ook nog afentoe een tuinschaar of een Japanse hondentrouwjurk verkopen, nee ze zijn echt puur makelaar (en verkopen biologische huizen).

11:

Ik vind het gewoon een pakkend bord.

12:

De naam doet toch echt vermoeden dat ze hier enkel banken verkopen in de vorm van mossige boomstammen of bijzettafels gemaakt voor trollen ofzo.

13:
Fijn dat ze daar gewoon duidelijk over zijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten