woensdag 9 november 2011

Dingen waar Willem wel en niet van houdt

Hoi, ik ben Willem en ik mag van Jan ook lijstjes maken. Dat mag omdat Jan ook wel zag dat ik net zoveel van lijstjes hou als hij doet. En het gaat om de lijstjes. Bij deze mijn eerste lijstje ter introductie. Of eigenlijk meteen twee:

Dingen waar ik wel van hou:

-Dingen die geen zoekresultaten geven als je ze googled
-Glenn Close als ze een upper class bitch speelt (a.k.a. altijd)
-De stemmen van Elvis Costello en Kelis (die heel erg op elkaar lijken als je er goed over nadenkt)
-Captcha's die ook heel mooie boektitels zouden kunnen zijn ('Lethargic Halcyon' of 'Tesseract 3009-1')
-Koffie met iets zoets erin dat niet gewone suiker is (zoals honing of een kaneelkussentje)
-Het woord 'myxomatose'
-Côte d'Or melk chocolade met gekarameliseerde amandelnoten en een mespuntje zout
-Muziek met Scandinavische blazerssecties
-Lijstjes

Dingen waar ik niet van hou:

-Dingen die niet te googlen zijn omdat ze teveel irrelevante hits opleveren (zoals de tv-serie 'Episodes' of de band 'The Music')
-Morgan Freeman als hij een wijze neger speelt (a.k.a. altijd)
-Captcha's die niet te typen zijn (ik heb geen pi-teken op mijn toetsenbord bijvoorbeeld)
-'Mambo no. 5 (A little bit of…)' van Lou Bega
-Thee (met of zonder suiker en/of melk, kruiden-, bloemen- of rooibos, het maakt niet uit wat voor thee. Ik krijg er een vieze nasmaak van in mijn mond. Kan iedereen die dit leest mij nooit meer thee aanbieden a.u.b.? Alvast bedankt.)
-Het woord 'vleesboom'
-Als je 's ochtends met je sok in een plas water gaat staan
-Muziek met Jamaicaanse of Afrikaanse ritmes

Geen opmerkingen:

Een reactie posten