zondag 30 oktober 2011

Alle landen waar ik nog nooit van heb gehoord

Op Wikipedia kan je een lijst met alle landen inzien, maar pfoe, ZOVEEL landen waar ik nog nooit van gehoord heb. Ik heb als nieuw levensdoel om naar al deze landen op vakantie te gaan. Er is trouwens zelfs nog een lijst van niet erkende landen, die heb ik maar even gelaten voor wat het is.)

-Andorra (ik stel me een dor land voor met overal geitenskeletten in rood zand)
-Antigua en Barbuda (en dat is gek genoeg 1 land, is toch ook gek om dat zo te noemen? Alsof je één land 'Bassie en Adriaan' noemt)
-Azerbeidzjan (misschien wel ooit van gehoord, maar als je me vraagt waar het ligt of om een typisch Azerbeidzjans's gerecht te noemen, dan weet ik het niet)
-Bahrein (ik stel me grauwe huizen en veel boeken voor)
-Belize (en in Belize denk ik weer dat er enkel prachtige paleizen staan waar Bach gedraaid wordt)
-Brunei (hier wonen trollen in moerassen denk ik, niet echt natuurlijk, maar bij zulke gekke namen ga je toch vanzelf gekke dingen denken)
-Comoron (hier is het denk ik wel gezellig, met trommels en cocktails, leuk om op vakantie heen te gaan)
-Grenada (een land met veel zoete limonade met suikerrandjes op het glad, ik wil hier ook heen op vakantie)
-Guyana (een mooi groen tropisch land, waar helaas een burgeroorlog met kalashnikov's wordt uitgevochten)
-Kiribati (de mensen hebben spleetoogjes en hoedjes en praten heel snel en ongeveer de helft zo klein als gewone mensen)
-Lesotho (Een soort Lesbos waar iedereen lesbisch is, maar dan geen Grieks eiland maar een uitgestrekt land met veel gras)
-Micronesia (lijkt me duidelijk, hier is alles ongeveer duizend keer kleiner dan in een normaal land)
-Montenegro (ik heb een vermoeden dat hier negers wonen)
-Myanmar (ook een groen land met zo nu en dan een tempel, ze eten er rijst)
-Nauru (de bevolking van Nauru is vriendelijk, maar een beetje ondoorgrondelijk)
-Palau (ik denk met hele fanatieke moslims die allemaal boze vlaggen ophangen door het hele land)
-Saint Kitts en Nevis (een eiland met enkel luxe-jachten)
-Saint Lucia
(een eiland met enkel luxe-jachten)
-Saint Vincent en de Grenadines (wederom een eiland met enkel luxe-jachten en ook hier drinken ze limonade uit een glas met een suikerraampje)
-Samoa (tropisch groen eiland met extreem primitieve bevolking, ze hebben echt botjes in hun neus enzo)
-San Marino (ik denk weer een eiland, maar met iets minder luxieuze boten)
-Sao Tomé en Principe (vervelende principiële bewoners, en er is midden in het land een geheime schat verborgen)
-Trinidad en Tobago (weer zo'n gekke dubbele naam)
-Tonga (vast een niet zo grappig land als de naam doet vermoeden, maar iets uitgestrekts met hongernoden)
-Tuvalu (dit land is een eiland met enkel een vulkaan erop en een paar mensen die onder de vulkaan wonen en niet kunnen vluchten als de vulkaan overstroomt)
-Vanuatu (ik weet het echt niet meer)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten