dinsdag 9 augustus 2011

Wat er zoal mis kan gaan en ook mis is gegaan in de sportschool-Top 10

Deze Top-10 is in willekeurige volgorde.

1: Ik val regelmatig als enige om tijdens klasjes en heb nog steeds geen manier gevonden om dat met iets van waardigheid te doen
2: Dan heb je ook nog klasjes met danspasjes, waarbij ik vrij consequent altijd stapjes naar links doe als iedereen naar rechts gaat en andersom.
3: Vandaag had ik per ongeluk de handdoek van de meneer in het douchehokje naast mij gepakt om me eens lekker mee af te drogen, direct beginnend met het gebied tussen mijn benen natuurlijk.
4: In een vorige sportschool had ik ruzie gekregen met de baliemensen en was vervolgens toch gaan sporten en daarna gaan douchen. Terwijl ik met enkel een klein handdoekje terug naar mijn locker liep was ik de code vergeten om die te openen en moest ik met gebogen hoofd en geen kleren toch de boze baliemeisjes te hulp vragen.
5: Terwijl ik dubbelgevouwen in een apparaat lag met mijn kont naar de sportschool gericht, ontschoot in dat gebied me even iets. Iets met geluid.
6: Ook niet leuk vind ik oude bekenden tegenkomen terwijl je onder de douche staat en je dan in je blootje gesprekken moet voeren als 'En nog steeds tevreden over je studie sociale geografie?'
7: Een knap iemand zit in een apparaat tegenover je en je hebt hetzelfde ritme, waardoor je elkaar bij elke beweging steeds met een zwetend, knalrood hoofd vol met op knappen staande adertjes aankijkt.
8:Na een klasje vraagt de instructeur of je je plasje zweet dat bij jou op de grond ligt nog even met je handdoek op wilt dweilen.
9: Een instructeur komt naar me toe en vertelt dat als ik dat apparaat zo gebruik ik enkel mijn nekspieren train, wat ik dus al zeven maanden doe.
10: Aan het einde van mijn sportschoolrondje kom ik erachter dat de combinatie dat de combinatie van mijn korte broek en de onderbroek die ik aanheb enige tot veel inkijk verschaft tot bepaalde delen van mijn lichaam waar ik liever geen inkijk op heb.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten