zaterdag 20 augustus 2011

Dieren die ik heb dood gemaakt

-Ik heb nu zo'n vliegentennisracketroostermachine en dat is het allerleukste van de wereld. Als je een vlieg hebt dan kan je hem ook koekepannen en dan komt er allemaal rook uit.
-Ik heb sowieso ontelbaar insecten dood gemaakt, die tellen dus eigenlijk niet meer mee. Als kind ben ik ooit een keer een anti-insectenbrigade begonnen, dat mensen mij konden bellen als ze een bij ofzo in hun kamer hadden en dan zou ik met mijn vliegenmepper komen.
-In Suriname heb ik een keer een schildpad vermoord, omdat ik met een Surinaamse jager mee op pad ging om net zo te leven als de Surinaamse oerwoudmensen. En toen ging hij mij dus zeggen dat ik een schildpad dood moest maken en ik durfde niet te zeggen dat ik alle dieren dood wou maken behalve schildpadden omdat ik vroeger fan was van de Teenage Mutant Ninja Turtles.
-In Resident Evil, een computerspel waarin je het moet opnemen tegen zombies heb ik een keer per ongeluk een koe vermoord en daar heb ik me de hele avond rot om gevoeld.
-Als kind deed ik ook wel eens allemaal mieren met aarde in een potje met zand en die gingen daar dan een hele beschaving beginnen. Vervolgens gooide ik er dan om de zoveel tijd iets als een spin of een slak of een duizendpoot in dat potje dan had ik een mini privé gladiatorgevecht. Spinnen zijn geen insecten, dus deze telt echt wel.
-Ik denk heel hard na over grotere dieren die ik dood gemaakt heb, maar ben eigenlijk wel blij dat die er niet zijn, want ik denk er nu aan dat ik bijvoorbeeld een zebra zou hebben vermoord en dat lijkt me niet leuk.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten