dinsdag 30 augustus 2011

Hoe populair zijn mijn vrienden op Google

Ik zie zelf het aantal hits dat je hebt op Google, als dat wat je waard bent op deze wereld. Aangezien ik mijn Google-hits moet delen met onder andere Jan Hoek de wethouder, Jan Hoek de acteur en Jan Hoek de strandtenteigenaar in Texel zal ik nooit mijn score weten.
Maar bij deze wel, op volgorde, de belangrijkheid van mijn vrienden.

Renske de Greef: 30.200
Wieger Windhorst 3.140
Gwen Pol 2.410
Louis Bollee 945
Nicolaas Veul 891
Yasmine Ostendorf 847


Oei, dit was veel moeilijker dan verwacht. Ik heb nu alleen hier een selectie van zes vrienden neergezet van de eindeloze lijst die ik gemaakt had. Ik voelde me opeens best een nazi toen ik dit heel nauwkeurig met iedereen deed. Dan hadden sommige mensen maar 35 hits en dan dacht ik 'nee, ik neem alles terug, je aantal Google-hits zegt niks over hoe belangrijk je bent en dat jij zulke lekkere amandelrisotto kan maken is ook heel veel waard!'
Zo zie je maar, lijstjes maken kan hoe je tegen de wereld kijkt op zijn kop zetten.
En er vielen ook veel mensen af omdat ze geen alleenrecht op hun naam hebben.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten