dinsdag 30 augustus 2011

Dingen die ik ga kopen als ik ooit weer rijk ben

Waarschuwing: dit wordt heel saai voor anderen dan mijzelf!!!!

-Nieuwe badkamerspiegel
-Wii controllers en Mario Kart, want die had ik van mijn oppaskind geleend en in die tijd had ik vijf keer zoveel vrienden
-Nieuwe laptop
-Een magnetron, ook al vind ik het nog steeds alsof je je gerechten opwarmt met de adem van de duivel
-Een nieuw kastje voor mijn broeken (een broekenkast)
-Civilisations 4 om op mijn laptop te spelen
-Misschien een grotere tafel zodat ik daar beter aan kan tekenen
-Nieuwe boxers, al wil ik dat ook niet omdat ik daar mee toegeef dat mijn boxers nu alweer zijn veranderd in rafelige vieze oude votjes
-Nieuwe geluid-boxjes
-Messen, want ik heb er maar vier, al gaat dat eigenlijk prima
-Een nieuw douchegordijn als ik ooit een mooi douchegordijn zou kunnen vinden, maar die bestaan niet

Geen opmerkingen:

Een reactie posten