maandag 18 juli 2011

Lijstjes die ik nog wil gaan maken-lijstje

1: Alle bedden waar ik ooit in heb geslapen sinds mijn jeugd
2: Stomste woorden van dit moment die ik toch gebruik en waarom ik mezelf haat
3: Dingen die ik kan koken, want in de supermarkt vergeet ik dat altijd
4: Mensen waarvan ik geloof dat ze echt slecht zijn, maar dan moet ik wel alle namen fingeren
5: Dingen die ik kwijt geraakt ben en zo toch in mijn leven wil houden
6: Beroemde mensen met wie ik ooit heb gepraat, maar misschien doe ik dat toch niet want het is misschien te gĂȘnant, maar voel dus wel echt de behoefte. Anders beroemdheden waarvan ik een onverklaarbaar of verklaarbaar voorgevoel heb dat ik vrienden met ze kan worden die ik nooit ontmoet heb
7: Alle boeken die ik ooit gelezen heb
8: Dingen die ik wil kopen als ik weer geld heb, want meestal als ik dat dan weer heb ben ik alweer vergeten waar ik zo naar verlangde
9: Stomste kado'tjes die ik ooit gekregen heb
10: Wat ik gegeten heb gisteren en dag daarvoor en daarvoor en daarvoor net zo lang tot ik het niet meer weet
11: Mensen die ik eens zou moeten opbellen omdat ik eigenlijk wel vrienden met ze wil zijn maar dat nooit doe
12: Dingen die ik anders had gedaan in mijn leven
13: Alles wat ik vies vond dit afgelopen jaar
14: Activiteiten die ik binnen kan doen als ik me verveel
15: Activiteiten die ik buiten in Amsterdam kan doen als ik me verveel
16: Activiteiten die je in elke willekeurige stad kan doen als ik me verveel
17: Al mijn vrienden met een huisdier, plus een cijfer dat aangeeft hoeveel ze op elkaar lijken
18: Willekeurige woorden die ik Google op mijn Gmail en dan hoe vaak ze in mijn emailcorrespondentie voorkomen
19: Al die vragen uit 'Mijn Amsterdam' uit de PS van Het Parool omdat ik dat zo graag een keer wil doen
20: Kansen waar ik 'nee' tegen gezegd hebt, waardoor mijn leven er heel anders uit had kunnen zien
21: Depressiefste plekken waar ik ooit geweest ben Top 50
22: Alle kwaaltjes die ik ooit gehad heb, want daar praat ik graag over, maar niemand wil het horen en dan kan ik het zo toch kwijt
23: Uit elk jaar een gelukkig moment (of nee, het gelukkigste!), van nu naar jonger tot zover als mijn geheugen rijkt
24: Een top 10 van kleuren die ik het vaakst aan heb op de kleren op de foto's in mijn iPhoto
25: Twintig dingen waarvan ik denk dat het handig zou zijn om mee te nemen als ik ooit zonder stroom in de jungle moet overleven
26: Keren dat ik echt bang ben geweest (met hartkloppingen enzo)

PS: Suggesties zijn meer dan welkom!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten