zondag 2 oktober 2011

Dieren waarvan als ik ermee zou vechten ik niet weet wie er zou winnen

Van de meeste dieren is het namelijk heel duidelijk (van een cavia win ik, van een neushoorn verlies ik), maar van deze niet:

-Een zwaan
-Een hond zo groot als een herdershond (van kleinere honden win ik zeker, denk aan poedels, maar grotere honden zoals wolven winnen weer zeker van mij)
-Een zebra
-Een adelaar (vooral omdat ze steeds van de lucht kunnen aanvallen, als ik hem eenmaal aan een poot uit de lucht heb getrokken maak ik wel kans, maar ik weet niet of dat me lukt
-Hetzelfde geldt voor meeuwen
-Een gorilla, al denk ik dat de gorilla wint, maar je hebt natuurlijk ook lieve kleine vrouwtjesgorilla's van wie ik wel zou winnen
-Een ezel (mijn strategie zou zijn om eerst op hem te gaan zitten alsof ik op hem wil rijden en vanuit die positie proberen zijn nek om te draaien)
-Een wild zwijn
-Een koe (ze zijn natuurlijk veel groter dan ik, maar ze kunnen wel vrij weinig en je kunt ze denk ik ook makkelijk omduwen)
-Een vleermuis
-Een slang (net als met de vleermuis, als ze je bijten ben je de sjaak, maar als je op een onverwacht moment met je schoen op ze trapt is het weer snel gedaan
-Een hert, al denk ik vooral dat het een eindeloos gevecht zal zijn omdat zo'n hert dan heel hard wegrent en misschien soms probeert heel hard tegen me aan te beuken zonder dat ik daar ooit dood aan ga

De lijst lijkt misschien vrij incompleet maar van de meeste dieren is het zo duidelijk, kijk maar

Ik win van:
konijnen, cavia's, poezen, vissen, insecten, kippen, aapjes, schildpadden, garnalen, poedels, varkens, salamanders, hagedissen, kwallen, muizen, parkieten, eenden, kreeften, poedels, stinkdieren, spinnen, koala's, stekelvarkens, wasbeertjes

Ik win niet van:
Leeuwen, paarden, olifanten, nijlpaarden, leeuwen, tijgers, giraffen, wolven, ijsberen, panters, haaien, dolfijnen, octopussen (behalve als ze uit het water zijn), elanden, neushoorns, buffels, stieren, struisvogels, kangoeroes, krokodillen, dinosaurussen

Ik weet niet meer dieren dan die ik nu heb opgenoemd. Echt weinig dieren bestaan er.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten