dinsdag 25 oktober 2011

De dingen die ik op dit moment zou kopen als ik rijk ben

Volgens mij is het ongeveer eens een maand geleden toen ik een lijstje maakte van de dingen die ik allemaal wil kopen als ik ooit rijk ben.
Het idee toen was, dat je anders vergeet wat je graag wil hebben. Volgens mij is dat ook aan de hand, want ik heb geen idee meer wat ik toen allemaal wou. Om te kijken hoe snel mijn behoeftes veranderen, maak ik nu het lijstje opnieuw.

Daarna plaats ik het oude lijstje opnieuw en kijk ik of ik het nog steeds wil.

-Een nieuwe bank, en dan echt een mooie. Ik had er één gezien bij Neef Louis en hij was oud roze en het klinkt heel lelijk en verwijfd, maar het was echt een stoere designbank (al snap ik dat een designbank per definitie niet stoer is en wel verwijfd, maar goed)
-Nog een controller voor mijn Wii, zodat ik weer spellen kan spelen met vrienden wat eigenlijk het leukst is. Alleen die krengen kosten 50 euro en dat vind ik zoveel voor een controller die ik dan enkel koop zodat mijn vrienden ook kunnen spelen. Hallo vrienden! Zo leuk zijn jullie nou ook weer niet!
-Een magnetron.
-Een spijkerbroek, gewoon een mooie die niet kapot is en bij alles kan.
-Simpele T-shirts zonder zweetvlekken en gaten, en dan een beetje goede die ook even mooi blijven.
-Goede boxjes, deze heb ik zeker al 8 jaar en ze klinken echt alsof satan continu door je muziek heen aan het hoesten is.
-Een nieuwe iPhone, want nu krijg ik mijn WhatsApp-berichtjes altijd te laat en dat is geen leven natuurlijk.
-Een nieuwe laptop, al neem ik dat misschien terug, omdat ik me schuldig voel dat ik mijn oude laptop dan nu misbruik om deze boodschap te tikken en hij dat ook zonder morren doet.
-Nieuwe stoelen, want nu zit ik op stoelen waarvan ik de barsten steeds op hun plek moet duwen om het zitoppervlak recht te houden.
-Een complete nieuwe sokkengarderobe met enkel dezelfde sokken.
-Fotoboeken van de fotografen die ik bewonder, dus van: Diane Arbus, Boris Mikhailov, Wolfgang Tillmans, Pieter Hugo, Paulien Oltheten, Nan Goldin. Dat moet toch eigenlijk wel als beetje kunstenaar.
-Een echte fijne sportbroek voor de sportschool. Nu sport ik gewoon in mijn korte broek (voor lul!).
-Een sport-iPodje, want van mijn iPhone zakt mijn broek af tijdens het sporten.
-Een betere verrekijker om de overburen te bespieden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten