donderdag 6 oktober 2011

Dingen waar de overburen mij mee kunnen chanteren als ik een BN-er zou zijn

Toen ik hier net kwam komen, had ik nog geen gordijnen. Ik was me nooit zo bewust van de overburen omdat het een studentenvereniging is en hun ramen zo vies zijn dat ik niet bij hun naar binnen kan kijken. Omdat ik laatst naar een feestje was in dat gebouw, kon ik duidelijk zien dat dat omgekeerd niet het geval was. Wat ik eigenlijk ook wel had kunnen afleiden van het gefluisterde 'kijk! Het is de overbuurman!' als ik groepjes van hen op straat tegen kwam.

-Ik smeer me best vaak in met body lotion voor het raam
(op zich geen misdaad, maar stel dat ik zo beroemd was als Ferry Somogyi, dan zouden ze foto's daarvan vast kunnen verkopen aan de Story ofzo)
-Ik zit ook vaak gewoon in mijn eentje aan mijn tafel gedurende de hele vrijdagavond
-Ik heb posters van Hammas-leiders in mijn huis, omdat ik die ooit kado kreeg van iemand die op hun hoofdkwartier was geweest ofzo
-Ik heb een Pokémon-pak wat ik soms wel eens aandoe als ik me sip voel in de hoop dat het me opvrolijkt en dan ga ik daarin de afwas doen
-Het zijn er eigenlijk helemaal niet zoveel, misschien kan ik toch rustig BN-er worden en de gordijnen weer weg halen
-Eigenlijk zijn het er wel veel meer, alleen wil ik die net zo graag online zetten als dat ik zou willen dat de studentenvereniging er foto's van zou laten uitlekken op het internet. Ze hebben allemaal niks met seks te maken overigens.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten