woensdag 14 september 2011

Lijstjes die ik niet online durf te zeggen, maar wel leuk zijn om te maken

-Mensen die echt slecht zijn die je persoonlijk kent en dan niet slecht in de zin van 'ze keek die ene keer een beetje vuil naar me', maar echt slecht dat je weet dat ze een gitzwart aura hebben.
-Een top 25 van de mensen die mij het vaakst gebeld, gesmst, gewhatsappt en gemaild hebben, tot stand gekomen via een ingewikkeld systeem waarbij al die verschillende dingen verschillende waardes hebben enzo.
-Mensen met wie ik seks heb gehad waar ik veel van verwachtte, maar die toen door de mand vielen.
-Mensen met wie ik nog graag seks zou willen hebben (of verkering).
-Personen die je uit je leven zou willen bannen, hoe goed die personen alles ook bedoelen (of niet).
-Iedereen waar ik mee omga die om wat voor reden dan ook een onaangename lichaamslucht hebben.
-Top 10 van mensen uit mijn kennissenkring waarvan ik denk dat ze de meeste kans hebben om met een heroïne-naald in hun arm in de goot te belanden.
-Alle bekende Nederlanders waar ik ooit mee gepraat heb (ik lijk wel zestien, ik weet het, maar geef toe, dat is toch leuk om te doen? TOCH?)
-Dingen die ik ooit kapot heb gemaakt van anderen, zonder het te vertellen. Dan zou ook in dat lijstje mogen dat een keer terwijl ik aan het kamperen was met vrienden, ik iemand anders vork per ongeluk in de wc heb laten vallen en aangezien we maar twee vorken hadden met zijn vijven ik hem er weer heb uitgevist en aan niemand iets heb verteld.
-Alle keren dat ik ooit ben afgewezen
-Alle geheimen die me ooit verteld zijn die ik absoluut niet mocht doorvertellen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten