zaterdag 24 september 2011

Alle pillen die ik ooit geslikt heb in mijn leven

Ik zag ooit een kunstwerk waarin alle pillen waren uitgestald die een gemiddeld mens naar binnen werkt gedurende zijn leven. Het waren er duizelingwekkend veel en terwijl je er naar kijkt denk je 'gelukkig ben ik niet zo'n pillenmens', wat dus niet waar blijkt te zijn.

Dit lijstje is eens schatting

-Ibuprofend: 400

(dat lijkt misschien veel maar ze hebben zo'n gaaf kek roze kleurtje hallo!)

-Paractmol 300

-Malarone 200

-jeukpillen 30

(waar ik niet in geloofde en waarvan ik denk dat de dermatoloog ze alleen maar voorschreef omdat hij een dealtje heeft met de farmaceutische industrie)

-Anti-herpespillen 1500

(ik slik die dus elke dag omdat ik anders gelijk koortslip krijg, maar op de één of andere manier denkt iedereen daardoor dat ik dus heel veel herpes heb, terwijl ik door die pillen dus juist helemaal nooit herpes heb, duhhhh!!!!)

-Slaapillen 2

-Andraloc ofzo 20

(in Ethiopie zeiden ze bij de drogist dat die nog beter zijn dan Ibuprofend waarna ik ze gelijk heb gekocht en baal nu dat ze op zijn)

-Vitaminepillen 400

(al twijfel ik of ik in ze geloof, of het echt iets doet)

-Ijzerpillen 50

(geloof ik ook niet in)

-XTC 50

(geloof ik wel in, in de zin dat ze wel echt wat doen)

-Herbal XTC 15

Totaal: 2967 pillen

Woehoe! Ik kom zeker in de buurt van een normaal gemiddeld mens! Ik ben normaal!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten