maandag 20 februari 2012

Dingen die ik altijd door elkaar haal met elkaar

 Er zijn van die dingen die ik altijd door elkaar haal met andere dingen. Meestal zijn dit trouwens mensen. Viel me net op. Een probleem bij het maken van dit lijstje was dat de mensen die ik verwar met andere mensen in mijn hoofd maar één plaats hebben. Er is dus maar één slot in mijn hoofd voor Sandria Bullerts. Als het ware. Maar dat betekent dat zodra ik één van die mensen heb opgeroepen dat slot bezet is en de andere er niet meer bij kan. Ik moet dan weer wachten tot die andere weg is. Nou ja. Je begrijpt dat dit niet makkelijk voor me is geweest.

- Sandra Bullock & Julia Roberts
- Mes aan de linkerkant en vork aan de rechterkant van het bord & mes aan de rechterkant en vork aan de linkerkant van het bord
- Espresso & cappuccino
- Edward Sharpe and The Magnetic Zeroes & Michachu and the Shapes
- Chloe de Sevigny & Zoe deChanel (serieus, ik heb pas sinds enkele weken door dat dit twee verschillende mensen zijn!)
- Kraaien & raven
- Oleta Adams & Edsilia Rombley
- Elle Van Rijn & Ellemieke Vermolen
- Dave Eggers & David Sedaris
- John Cusack & Edward Norton
- Michelle Pfeiffer & zo'n andere actrice die daarop lijkt

2 opmerkingen:

  1. Edwin Rutten en eh... ik heb dat ook, dat ik dan de ander niet weet ...Marnix Kappers (ik weet ZEKER dat dat 1 en dezelfde persoon is - je ziet ze ook nooit samen)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geef je 1 tip: MinisterRaad (MR) oftewel Mes Rechts. De rest is geschiedenis, streep maar door van je lijstje

    BeantwoordenVerwijderen