maandag 13 februari 2012

Producten die niet meer (of nauwelijks) verkrijgbaar zijn maar ik heel graag wil hebben:

Hoe vervelend is het als je favoriete product opeens niet meer verkrijgbaar is? Nou, dat zal ik je eens vertellen: heel vervelend. Ik heb gemerkt dat dit een probleem is dat heel erg leeft onder de mensen. Is het niet Knorr wereldgerechten Argentijnse Beef Chimichurri dan is het wel Lays Sensations Oven Roasted Chicken & Thyme chips. Dit is mijn lijstje met producten die ik mis of die maar heel beperkt verkrijgbaar zijn:

- Hertog stoofperen kaneel roomijs (dit ijs heeft me door de periode geholpen net nadat mijn verstandskiezen waren getrokken)

- AH huismerk kruidnoten met zo'n M&M's laagje (ik denk dat het M&M-laagjes op iets maken proces gepatenteerd is ofzo)

- Cote d'Or Melkchocolade met gekarameliseerde amandelnoten en een mespuntje zout (okay, dit is bij heel exclusieve AH's te koop)

- Doritos met paprikasmaak (a.k.a. 'de paarse', ook deze hebben ze zelden en in Frankrijk hebben ze wel paarse maar dan doen ze stiekem Fajitas-smaak doritos in de zak i.p.v. paprika)

- Lipsmackers met bubblegum-smaak (okay, deze bleken ze dus bij de Ici Paris gewoon te hebben maar daar kwam ik nooit totdat ik er met mijn zusje heen ging. MET MIJN ZUSJE. Okay?)

- Lush chocolade-shampoo (of 'Sonic Death Monkey', zoals het eigenlijk heet maar geen enkel zichzelf respecterend mens het serieus gaat noemen)

- Lush gold frankincense and beer shower jelly (Dit is even lekker als dat het onhandig is. Super lekker en superonhandig dus. Maar zelfs op de ondergrondse zwarte markt van niet meer geproduceerde Lush-producten is dit onvindbaar)

2 opmerkingen: