zaterdag 10 december 2011

Tot hoever in de geschiedenis ik weet wat ik gegeten heb

In dit lijstje gaat het er dus niet om dat ik denk dat iedereen graag wil weten wat ik zoal eet (maar misschien is daar wel een enorme markt voor), maar het is vooral een experiment waarmee je uitzoekt hoe ver je terug kan gaan in de tijd als je per dag terug probeert te halen wat je gegeten hebt.

Gisteren: Rijst met zwarte bonensaus, brocolli en tahoe (bij Frederique)
Eergisteren: Pizza met zeevruchten (met Willem in de 5-euro pizzeria)
Woensdag: Pasta met citroensaus en vissticks (in het oppashuis)
Dinsdag: Een soort zuurkoolstamppot met vegetarisch gehakt (op school)
Maandag: Pasta met courgette en olijven (alleen)
Zondag: Spinazie, vegaburger en aardappeltjes (bij Nicolaas en Benjamin)

Een week geleden
Zaterdag: Thaise groene curry (met Thomas en Renske)
Vrijdag: Pasta met brocolli en pesto en pijnboompitten (met Gwen)
Donderdag: Vegetarische roti (bij Renske)
Woensdag: Pasta met brocolli en pesto (alleen)
Dinsdag: Een soort doos met Japanse dingen erin met mijn moeder
Maandag: Orgastisch lekker Koreaans eten in een restaurant
Zondag: Pasta en vleesjes in een hondenrestaurant

Nog een week geleden:
Zaterdag: Pizza met vierkazensaus
Vrijdag: Kip met cashewnoten en rijst
Donderdag: Lekkerste sushi ooit bij een Japanse tempelmevrouw thuis
Woensdag: Soep in een sumoworstelaarsrestaurant
Dinsdag: Rijst in een duur Chinees restaurant
Maandag: Rijst in goedkoop Japans restaurant
Zondag: Kipspiesjes in een kiprestaurant

Nog een week geleden:
Zaterdag:
Een soort barbecue in een Elvis Presley-restaurant
Vrijdag: Spiesjes en vis in Japans restaurant
Donderdag: Tahoeprutje
Woensdag: Japanse KLM-maaltijd
Dinsdag: HIET GAAT HET MIS!
Maandag: Ik geloof een maaltijdzak van de Albert Heijn
Zondag: In het oppas huis, maar ik weet het niet meer, misschien pasta met citroensaus, maar misschien ook niet!

Maar ik heb toch tot bijna vier weken terug gehaald wat ik elke dag precies heb gegeten.
Mocht je dit nu ook zelf hebben geprobeerd en dit geheugenspel het allerleukst vinden wat je ooit hebt gedaan en nu het gevoel hebben dat je in een diep duister zwart gat gevallen bent omdat het allerleukste wat er maar bestaat nu voorbij is en het in dit geval toch minder leuk is als je het gelijk nog een keer doet, dan kan je het bijvoorbeeld ook doen met wat voor kleren je de afgelopen dagen hebt gedragen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten