dinsdag 13 december 2011

Het 'wieger windhorst onderbroek'-lijstje

We kunnen zien via welke zoektermen, onze bezoekers hier komen:

Zoals je ziet zijn in korte tijd, al vier mensen hier gekomen omdat ze zochten op de zoekterm 'wieger windhorst onderbroek'. Teleurgestelde mensen, want over dit onderwerp was geen lijstje te vinden.
Om jullie niet weer teleur te stellen, hebben we vandaag een gast-lijstje van Wieger Windhorst en vanaf nu zijn alle woorden door hem geschreven:

In mijn kledingkast heb ik 7 boxershorts en 1 slip.

-1 Groene American Apparel boxershort -een van mijn lievelings. Oorspronkelijke eigenaar Dennis Vanderbroeck. Ooit geleend en geweigerd terug te geven.
-1 zwarte Rich Underwear boxershorts- gemaakt van een extreem syntethische stof waardoor de inhoud van de onderbroek behoorlijk gaat zweten. Mijn minst favoriete, draag ik alleen als de rest in de was is, toevallig vandaag.
-1 lichtblauwe Sam Friday Boxershort - Dit is mijn all-time-favorite. Een echte merk boxer gekregen van mijn vriendin. Deze draag ik ook bij optredens en/of belangrijke aangelegenheden.
-1 blauwe Zeeman boxer - Ooit besteld via het internet omdat er heel cool 'zeeman' op de rand staat, vaak laat ik die boven mijn broek uit komen, omdat dat hip staat.
-1 nieuwe Bjorn Borg Boxer- net van Sinterklaas gekregen. Met verschrikkelijk veel plaatjes en kleuren. Het is een typische boxer van een 16 jarige. Ik werd uitgelachen toen iemand hem zag.
-1 versleten grijze merkloos - waarschijnlijk van mijn oude huisgenoot Marius Mensink. Zit wel lekker, erg versleten.
-1 grijze wijde puberboxer GinoSanti- heb ik waarschijnlijk al 10 jaar in mijn bezit. Elke keer dat ik hem draag zit ie aan het eind van de dag onder mijn oksel, zo wijd is de onderbroek. Toch blijf ik hem dragen.
-1 herenslip HEMA - Deze was van mijn vader, en ik vind slips stiekem best lekker om te dragen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten