dinsdag 3 januari 2012

Dingen die ik eventueel zou willen hebben

Dit lijstje heeft niks met mijn aankomende verjaardag te maken, ik maak dit lijstje gewoon zomaar en was het al heel lang van plan om te maken.

-Goede sokken, want sokken verpesten mijn leven omdat ze nooit hetzelfde zijn en ik alleen maar goedkope sokken heb waar gelijk gaten in komen en die van synthetische materialen zijn waardoor het altijd voelt alsof ik mijn voeten in een soort kapot plastic zakje probeer te schuiven.
-Mooie fotoboeken
-Geluidsboxjes
-Een magnetron, ook al vind ik het nog steeds alsof je je gerechten opwarmt met de adem van de duivel.
-Simpele T-shirts zonder zweetvlekken en gaten, en dan een beetje goede die ook even mooi blijven.
-
Een betere verrekijker om de overburen te bespieden.
-Een flitser voor op mijn camera.
-Handdoeken, niet in felle kleuren.
-Wii-spelletjes of leuke spelletjes voor de mac, liefst dat je Romeinen bent en werelden moet bouwen enzo.
-Kapstokhaakjes

Geen opmerkingen:

Een reactie posten