dinsdag 17 januari 2012

Lijstje van lijstjes die ik bijhoud op mijn telefoon

Laatst bedacht ik me dat elke notitie op mijn telefoon ook een lijstje is dat ik continu bijwerk. Het is een beetje als de enorme to do-lijst van Cas, maar dan geordend. Dit leek me zelf altijd een saai lijstje voor anderen, maar als ik mensen iets vertel over de ordeningen in mijn notities dan willen ze altijd dat ik alles voor ga lezen. Om daar vanaf te zijn, hier:

-Lijstjes (Ik snap dat dit een beetje droste-effect-achtig wordt, maar hier bewaar ik dus ideeën voor lijstjes die ik hier wil gaan plaatsen)
-Schulden (op dit moment bestaande uit 1000 aan mijn moeder en 16 euro aan Cas)
-Kunstenaars (kunstenaars die ik goed vind, omdat ik anders vergeet wie ze zijn)
-Muziek die ik moet downloaden
-Schrijvers of dichters (als anderen dingen zeggen als 'van schrijver bladiebla zou jij echt eens een boek moeten lezen en dat je dan later nog weet hoe bladiebla heette)
-Websites (want heel soms zie je nog wel eens vreemde website op stickers op lantaarnpalen)
-Kunstideeën (want ik doe de kunstacademie)
-Wat nog vertellen (soms heb je opeens dat je je iets te binnen schiet en dat je dat heel graag aan een specifiek iemand wil vertellen, maar dat je al weet dat je dat toch gaat vergeten)
-Mensen die ik wil fotograferen
-Gedicht-ideeën
-Kado's (kado's die je voor specifieke of algemene mensen kan kopen)

2 opmerkingen:

  1. Ik heb ook al die lijstjes op mijn telefoon op 4 na. Gezellig!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. In geval jullie een iPhone hebben; welke notitie-app gebruiken jullie?

      Verwijderen